Ako vybudovať lovebrand?
Každý máme svoje osobné preferencie a značky, na ktoré nedáme dopustiť. Ako sa značka stane lovebrandom? Ako si dokáže vybudovať image obľúbeného brandu? O tom sa porozprávame s 3 slovenskými značkami, ktoré to dotiahli až na lovebrand.
Ako vybudovať lovebrand?
Hostia: Ján Anguš (Fusakle) | Dalibor Cicman (Gymbeam) | Andrea Zahurancová a Martin Zahuranec (Eyerim)
Moderuje: Simona Ondrušková
Organizuje: Startitup
Deň | Čas: Sobota (10.8.) | 11:30
Miesto: Rádio_FM Urban Market Hangár na Grape Festivale
Ján Anguš
Zakladateľ lovebrandu Fusakle študoval baníctvo, programovanie a aplikovanú ekonómiu. Následne pracoval 10 rokov v reklame a marketingu, 7 rokov varil vo vlastnom bistre so zdravou stravou a teraz už 4 roky pletie originálne Slovensko – České Fusakle.

Dalibor Cicman
Zakladateľ jedného z najznámejších slovenských fitness eshopov – Gymbeamu, ktorý z fitness značky vybudoval lovebrand prekračujúci hranice Slovenska.

Andrea a Martin Zahurancoví
Súrodenci Zahurancoví sú spoluzakladatelia eshopu, ktorý ponúka výber značkových dioptrických okuliarov, ktoré milujú nielen Slováci.

Startitup je biznisovo-technologický portál, ktorý prináša čitateľom najnovšie informácie zo sveta inovácii, biznisu, technológii a startupov.