21. 07. 2018

Ako zmeniť priemerný profil na slovenský social fenomén?

Chcete sa dozvedieť ako sa z priemerných insta profilov stali slovenské fenomény? O tom, ako sa to podarilo influencerovi Tit_mis-ovi, portálu Daybyme, ktorý v sebe skĺbil komunitu slovenských influencerov, či o tom ako robí social Startitup sa dozviete v pripravovanej diskusii Social Media Talk. Diskutovať budeme o sociálnych sieťach, contente, o tom, čo dnešným instagram profilom chýba a naopak čo majú jedinečné. Pozrieme sa aj nato, ako sa z priemerných sociálnych profilov a stránok stali jedny z najsledovanejších na Slovensku.


STARTITUP: Social media talk
Hostia: Tit_mis | Daniel Čačala | Marek Šándor
Moderátor: Zuzana Kotuliaková
Deň | Čas:  10.08. (piatok) | 18:00
Miesto: Urban Market 2018 (Summer Edition) na Grape Festival 2018


Tit_mis
Michal je 26-ročný bláznivý a vždy vysmiaty informatik z Košíc, ktorému slovo humor vôbec nie je cudzie. Je členom redakcie EMEFKA, v rámci ktorej sa venuje moderovaniu a vytváraniu videoobsahu. Je známy svojimi strelenými fotografiami a videami na Instagrame, ktoré si veľmi rýchlo našli obľubu u veľkého množstva ľudí. V súčasnosti pracuje na viacerých videokonceptoch, ktoré budete môcť čoskoro vidieť na EMEFKA.

Daniel Čačala
Patrí k spoluzakladateľom Daybyme – najväčšej lifestylovej siete na Slovensku a v Českej Republike. Kedysi bývalý redaktor lifestylového magazínu, ktorý sa spolu s partiou kamarátov rozhodol využiť silu sociálnych sietí a to založením stránky „dnes nosím“. Tá postupne rástla a pretransformovala sa do najznámejšej lifestyle platformy na Slovensku.

Marek Šándor
Marek Šándor je spoluzakladateľ Startitup Group, pod ktorý patria portály ako emefka, odzadu, startitup, interez, sketcher a ďalšie. Ešte pred založením portálu startitup.sk, pracoval v USA na svojom tech startupe droppie. V súčasnosti pôsobí aj ako predseda predstavenstva PUNK VENTURES, ktorej úlohou je investovanie do slovenských a českých digitálnych projektov.