31. 07. 2017

Dá sa uživiť módou na Slovensku?

Startitup je biznisový portál, ktorý ti každý deň prináša novinky zo Slovenska ale aj zo sveta. Pri príležitosti Grapu si pre teba Startitup pripravil zaujímavú diskusiu s témou: Dá sa uživiť módou na Slovensku. Rečniť prídu známe lokálne značky o tom aké to je založiť vlastný biznis v oblasti fashion a o tom aké je podnikať v tejto oblasti.

Tešiť sa môžeš na Fusakle, Maszaryk a Wakivaky.

Startitup na Grape: Dá sa uživiť módou na Slovensku?
Hostia: Ján Anguš, Dominika Podolanová, Matúš Molnár
Moderátor: Zuzana Kotuliaková
Čas: 11.08. (piatok) / 18:00
Miesto: Urban Market 2017 (Summer Edition) na Grape Festival 2017

Ján Anguš > Fusakle
Na strednej študoval baníctvo a geológiu, na vysokej aplikovanú ekonómiu a programovanie, po škole robil marketing a nakoniec si otvoril vlastné bistro v Bratislave. Po 6 rokoch v gastro biznise zatúžil po zmene a keďže móda ho vždy bavila, začal rozmýšľať, čo môž nášmu trhu priniesť. A tak vznikli farebné ponožky

Dominika Podolánová > WakiVaky
Dominika Podolánová založila WakiVaky ešte na vysokej škole ako školský projekt a nakoniec z toho vzniklo reálne podnikanie. WakiVaky sú ručne šité vaky na chrbát, vyrábané recykláciou alebo redizajnom rôznych kúskov oblečenia – upcykláciou. Na ich výrobu sa využívajú už nepotrebné materiály, ktoré by inak skončili v koši. Takto dostanú druhú šancu a zmenia sa na originálny wakivak.

Matúš Molnár > Maszaryk
Spodné prádlo, ktoré bojuje proti konfliktom a nesie meno Maszaryk. Maszaryk je „nadnárodný projekt“ z rúk Bratislavčanov Matúša a Mišky, ktorí vyrábajú spodné prádlo, ktoré má umierniť konflikty medzi štátmi. Či už sú to konflikty vojnové alebo iné, Maszaryk sa snaží ukázať, že medzi nami nie sú žiadne rozdiely a konflikt nie je rozhodnutím bežného občana.