Dá sa uživiť módou na Slovensku?
Startitup je biznisový portál, ktorý ti každý deň prináša novinky zo Slovenska ale aj zo sveta. Pri príležitosti Grapu si pre teba Startitup pripravil zaujímavú diskusiu s témou: Dá sa uživiť módou na Slovensku. Rečniť prídu známe lokálne značky o tom aké to je založiť vlastný biznis v oblasti fashion a o tom aké je podnikať v tejto oblasti.
Tešiť sa môžeš na Fusakle, Maszaryk a Wakivaky.
Startitup na Grape: Dá sa uživiť módou na Slovensku?
Hostia: Ján Anguš, Dominika Podolanová, Matúš Molnár
Moderátor: Zuzana Kotuliaková
Čas: 11.08. (piatok) / 18:00
Miesto: Urban Market 2017 (Summer Edition) na Grape Festival 2017
Ján Anguš > Fusakle
Na strednej študoval baníctvo a geológiu, na vysokej aplikovanú ekonómiu a programovanie, po škole robil marketing a nakoniec si otvoril vlastné bistro v Bratislave. Po 6 rokoch v gastro biznise zatúžil po zmene a keďže móda ho vždy bavila, začal rozmýšľať, čo môž nášmu trhu priniesť. A tak vznikli farebné ponožky
Dominika Podolánová > WakiVaky
Dominika Podolánová založila WakiVaky ešte na vysokej škole ako školský projekt a nakoniec z toho vzniklo reálne podnikanie. WakiVaky sú ručne šité vaky na chrbát, vyrábané recykláciou alebo redizajnom rôznych kúskov oblečenia – upcykláciou. Na ich výrobu sa využívajú už nepotrebné materiály, ktoré by inak skončili v koši. Takto dostanú druhú šancu a zmenia sa na originálny wakivak.
Matúš Molnár > Maszaryk
Spodné prádlo, ktoré bojuje proti konfliktom a nesie meno Maszaryk. Maszaryk je „nadnárodný projekt“ z rúk Bratislavčanov Matúša a Mišky, ktorí vyrábajú spodné prádlo, ktoré má umierniť konflikty medzi štátmi. Či už sú to konflikty vojnové alebo iné, Maszaryk sa snaží ukázať, že medzi nami nie sú žiadne rozdiely a konflikt nie je rozhodnutím bežného občana.