HYGGE HOMES
KTO SME: Sme novovzniknutý start up, ktorý pôsobí v oblasti výstavby ekologických drevodomov. Sme mladý tím ľudí, ktorý sa po viacročnej odbornej praxi (v stavebníctve) spojili, aby na trh priniesli úplne nový produkt a pohodlný spôsob získavania a výstavby EKOLOGICKÉHO bývania. Aby sme projekt dôkladne pripravili, na projekte HYGGE HOMES spolu s architektmi, profesistami a výrobou pracujeme posledné 3 roky. Čo ponúkame, v akej fáze sa nachádza projekt: Ide o projekt rozširovateľných drevodomov v pasívnom štandarde s inteligentným ovládaním v prijateľnej cene pre širokú verejnosť. Týmto projektom chceme vo výstavbe domov docieliť udržateľnosť, zodpovedný prístup k prírodným zdrojom a zdrojom energií. Projekt je založený na týchto charakteristikách:
RASTÚCI DOM – jedinečné riešenie rozširovania rodinného domu od popredných slovenských architektov , kde si klient už nemusí kupovať dom o veľkosti, ktorú bude potrebovať o 15 rokov, ale dom o veľkosti, ktorá mu rieši aktuálnu potrebu. S rozrastaním rodiny a profesionálnym rastom si potrebný priestor vie v budúcnosti rozšíriť. Dom je na zmeny pripravený svojou dispozíciou a technológiami. Pri rozširovaní domu môže majiteľ bez problémov bývať v dome!
PASÍVNY ŠTANDARD – šetríme zdroje energie a zároveň využívame tie prírodné.
DREVODOM – drevené steny sú pripravované vo výrobe priamo na mieru, takže nevzniká zbytočný odpad. Zbytkové drevo sa nevyhadzuje, ale ďalej používa na ďalšiu výrobu. Stavba domu sa tak stáva čistou a znižuje odpad z 15% na neuveriteľné 3%.
PRÍRODNÉ MATERIÁLY – použité materiály sú prírodného charakteru a nezaťažujú životné prostredie a človeka bývajúceho v dome – zdravé životné prostredie, tiež disponujú FSC certifikátom udržateľnosti. Za prepracovaným návrhom dispozícií a architektúrou stoja TOITO ARCHITECTS, ktorí sú absolventmi Fakulty architektúry STU. Projekt sa nachádza vo fáze uvádzania na trh – aktuálne sa zameriavame na propagáciu a komunikáciu ponúkaného produktu a služieb.
PREČO PRÁVE URBAN MARKET: URBAN MARKET, ako podujatie na prezentáciu moderných, štýlových, kvalitných, lokálnych produktov priťahuje návštevníkov, ktorí sú našou cieľovou skupinou a ktorí nám dávajú relevantnú spätnú väzbu na náš dom. Na základe týchto feedbackov následne upravujeme produkt a jeho prezentáciu. Tiež je tam teda veľká šanca nájsť vážnych záujemcov o náš dom, ktorý má za cieľ byť “hygge”, teda komfortný, štýlový a príjemný tak, aby sa v ňom jeho obyvatelia cítili šťastne.
AKÉ SU NAŠE CIELE NA URBAN MARKET: Hlavným cieľom je informovať ľudí o našom novom projekte a overiť si samotný koncept a ideu projektu s reálnymi ľuďmi, keďže sa projekt nachádza vo fáze uvádzania na trh a momentálne ešte nemáme žiadnych platiacich zákazníkov. Vopred ďakujem, s prianím pekného dňa Soňa Vislocká HYGGE HOMES .