Startitup diskusia: Ako byť influencerom a zarobiť na spoluprácach?
02.06. | Sobota | 18:00
Zdá sa, že influenceri dnes vládnu svetu marketingu. Firmy sa o dobrých influencerov idú potrhať a sú im ochotné zaplatiť aj pekný balík. Avšak, nie do všetkých spoluprác sa oplatí ísť. O tom, ale aj o tom ako fungujú spolupráce a čo je pri nich nevyhnutné sa dozviete na diskusii, ktorú pre Urban Market pripravilo Startitup.
Diskutovať budú:
Ivana Petrušová, blogerka:
Ivana Petrušová študuje žurnalistiku na Univerzite Komensého v Bratislave a zároveň sa pod pseudonymom Sweet Lady Lollipop venuje blogovaniu. Čo sa tém týka, venuje sa oblečeniu a kozmetike, no nevyhýba sa ani poznatkom o svojich pocitoch, zážitkoch a ľuďoch, ktorí jú obklopujú.
Jana Malaga, managing director Content agency:
Zakladateľka a organizátorka súťaže BLOGER ROKA®. V roku 2016 založila unikátny projekt Asociácia blogerov, ktorý dnes edukuje a spája viac ako 160 slovenských blogerov. Dnes s chuťou riadi svoju obsahovú agentúru Content agency, ktorá sa zameriava na nastavenie obsahovej stratégie, tvorbu obsahu a na spoluprácu so slovenskými a českými influencermi. Zároveň dušou a srdcom foodblogerka, ktorá v týchto dňoch launchuje prvú knihu „Mama, mňam“, ktorá na Slovensko prináša iný pohľad a model ako vydávať kuchársku knihu. V minulosti pracovala v PR oblasti, v biznis sektore, mimovládnej organizácii, verejnom sektore aj v politickej sfére. Je mamou ročného syna Riška.
Draho, vloger:
Drahomír Piok pracuje pre populárny portál Startitup, kde sa venuje najmä video obsahu. Predtým pôsobil päť rokov v denníku Hospodárske noviny, a časopise Techbox. A aj vďaka práci, ktorá ho napĺňa a dáva mu možnosť sa stretnúť s množstvom zaujímavých ľudí sa dostal k tvorbe vlogov. A práve tie dnes na YouTube sledujú a odoberajú tisíce ľudí.